Livet är inte en dans på pengar & rosor direkt....

Livet är inte en dans på pengar & rosor direkt....

... Jag har sett dom senaste dagarna att ett liv kan snabbt förändras från största lyckan till sorg och ända ner till botten. Att dö på detta sett är som att förlora någon vid livet! Jag kan se att personen är själlös, mållös, förvirrad & totalt krossad.. Det är ingen trevlig syn direkt!! Jag hoppas denne person all lycka i framtiden och att den hittar tillbaka på fötterna snarast igen..

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Petra

ÅÅ hoppas att du mår bra!

Sköt om dig

2009-11-27 @ 12:15:05
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0