Vad är det för dag idag???

Vad är det för dag idag???


  
Idag är det Kjell's namnsdag och på Lördag så har min kära vän Andrea namnsdag. Som jag umgicks lite mysigt med igår först på Amiralen inför Tyskland - Spanien matchen, men dock kom hon inte in då hon kom lite senare än alla andra :P Men efter Tysklands förlust igår så gick vi vidare till bl.a Barcelona och tog en pilsner och där jobbade sist men inte minst Yaiza, sen vidare till härliga lilla torg & Victors där ja mötte upp bl.a Robert & Fabian. "Goooaa guuubbaarrr"


Men nu sitter jag på jobb i detta helt fantastiska väder.. whyy? whyyyyyyyy? why? vad ska man hitta på då? Joo sitta och dricka kaffe samt spela poker :P spelade en turnering innan ja kom bland dom 10 sista iallafall :) rätta sagt 9a. Jag vann hela 6$ :P nu sitter jag och spelar en ny turnering, gick bra till en början men nu börjar det tina bortåt igen :( bläää!



Ajja haaaaaaaaa det!!!!
peAce&♥

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0