Dagens översikt!

Dagens översikt!
Dagens aktivitet består inte av mycket för utom JOBBBB! Idag så började jag 10.00 och slutar 02.00 vilket är 14h i sträck.. Orkar jag ? "nee värkligen inte!" Så sörj mig lite idag!!!

Men vafan på lönechecken så kommer det väl löna sig ;)

Det är två dagar tills löning "'wiiiee"!
Direkta kostnader som försvinner från lönen är juh hyran/internet & en faktura (2841kr+284kr)

Sen Måndagen den 28e blir det shopping med frugan min ;) Så då blir det uppdaterat här direkt på inköpen om det kan intressera er *hihi*!

Jaa just det.. Fakturan är/var en lite överraskning som min fruga hade önskat sig till julklapp men fick den lite tidigare då jag gillar att skämma bort henne *hihi*

Men iaf så var det ljudboken "En förtjusande man" av "Marian Keys"

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack tack tack min man för boken :)!!!! Love U!

Kyssisss

2009-09-24 @ 13:28:26
URL: http://barnoungdomsassistans.blogspot.com
Postat av: Petra

klart vi vill se vad ni har handlat

2009-09-24 @ 14:46:56
URL: http://ínspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0