28 timmar senare!

28 timmar senare!
Det började klockan 12:00 Den 31/8 då jag vaknade.. drog mig lite extra i sängen, sen va det upp & damsuga m.m. Sen när klockan närma sig 15:00 så var det dax att lämna hemmet för att hinna med några ärenden till Rolex butiken och lämna in min morfars gamla Omega Seamaster Guld klocka på en mini reperation. Sen iväg till jobb och fjanta sig en stund innan man gick på passet 18:00:.



     

              Spolar fram tiden till 02:00
Loading.......


Klockan är då 02:00 och det var dax att kriga lite :) *wiiiee* Jag(Modde); Skabbz & Klingan drar igång utan tvekan L4D Left4Dead! Börjar dåligt som f*n så jag ger upp, missar alla hits :'( Så istället går vi över till DoTa och där går det inte mycket bättre :P
Idag..Nu är klockan 16:20 vilket betyder att denna IDIOT har varit uppe i 28h&20min.. jag vet ni tänker (Hur orkar han?)(Jefla idiot som är uppe så länge!) m.m etc etc.. ;)

Men nu ska jag sluta för jag håller på att dö & dessutom måste hjälpa kunder..
tjinge ling!


XOXO /Modde
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0