Ny leksak till frugan!!

Ny leksak till frugan!!





Här är hennes nya leksak :))

En Samsung USB HDD på 250Gb vilket är 4x hennes egen laptops kapacitet (60gb) :P
Roligaste är att den är exakt identisk i färgen till frugans laptop så den är chick ;) Och din för endast 799kr @
webhallen.com

Fusket jag tycker detta är, är att hon fick väska med & "fake läder" på undersidan av HDD:n
När jag har köpt 2st Ex USB HDD av märket Western Digital "WD" men mina var iofs i piano lack ;) och svarta matchande min dator då :)) Mina är på 120gb & 160gb och något dyrare :(
120gb = 800kr
160gb = 1200kr
Alltså 2000kr för samma mängd plats i 2st istället för 1 :'(
Hur dum e man :'( Men men done is done! bye all


XOXO / Modde

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack så mycket för den fina lovely hårddisken! Jag älskar den och jag älskar dig! Äntligen schyst att man kan kommentera din kära blogg, var på tiden!

Kyssssis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0