Shopping dag 2 & middag

Shopping dag 2 & middag
Igår blev det lite mer shopping då jag var "ledsen" över att jag knappt hittade något i löddeköping (Center Syd). Neee skojja!! klart ja va nöjd men blev mer nöjd igår då jag köpte en ny Jacka & Parfym.. Jackan blev jag helt SÅLD på när jag såg den i "La redoute´s" katalog och igår fann jag den äntligen :)) Parfymen som är från Dolce & Gabbana (Halloooooooooooooooooåå) och ur sortimentet "The one family". Men det fanns en sida med detta.. Matas hade ett erbjudande man FAN inte kunde motstå.. Köp en perfym & få en gåva! vilket var då den kvinnliga doften på köpet :)) Så frugan min fick sig också en ny parfym till samlingen där hemma :)) "Guuuuud va jag skämmer bort min tös"

Jackan från Nike (Stadium) 1299:-


Parfym från Dolce & Gabbana "The One" (Matas) 799:-


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen vill jag tacka min kära vän Andrea för en trevlig prat stund & middag igår.. Valet blev en Libanesiskt restaurang som ligger mellan Lilla Torg & Gustav Adolfs Torg väldigt god mat måste jag påpeka.. Rätten blev Shawarma till oss båda, Rätten består av Strimmlad Kalvkött, ris, tzatziki, rödlök, sallad m.m "Massa gott iaf"

Adressen är:

Meze de falafel nr1
Engelbrektsgatan 13a
21133 Malmö
040238128
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frugan

Tack tack tack för parfymen gubben! Du skämmer bort mig, but I love it! Jag tyckte fan att alla gick efter mig idag på mässan, måste vara parfymens effekt :) Tack igen gubbis! Kyssis

2009-09-30 @ 17:19:56
URL: http://barnoungdomsassistans.blogspot.com
Postat av: Andrea

Finare bilder kan man inte få på barackerna. De är hemska. =P

Du är välkommen att testa barackerna om du vill så får du en egen uppfattning. hehe

2009-10-01 @ 11:49:07
URL: http://andreapersson.blogg.se/
Postat av: Andrea

Tack så mycket för info. Får hälsa Frun din. Funktionsnedsättning passar bättre in på beskrivningen. Usch ja, det är väldigt många fonder. Tyvärr är jag så ny inom detta. Min förmedlare gav mig en adress på internet med. Jag letar igenom där först, hittar jag inget där så blir det bibloteket. Alla papper har jag redan och jag har både kurator och läkare som är inblandade. Så jag hoppas verkligen att det kommer lösa sig.

Fick även reda på av min förmedlare att de har bara visa tillfällen som man kan ansöka. Men tålamod får jag allt ha. Så kanske allt löser sig tillslut. Så jag kan underlätta min vardag. =)

2009-10-01 @ 19:13:42
URL: http://andreapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0