Shopping dag <3

Shopping dag <3

Idag var jag och frugan(Madde) på Center Syd och shoppade.. Det blev inte lika mycket som jag trodde jag skulle handla.. Blev ett par Jeans från NewYorkeR, En mössa samt 6par strumpor från Stadium och 4par boxers från Björn Borg.. Men det är bara min avdelning..

Från frugan(Madde) så blev det följande.. 2 set underkläder, 1 cardigan/klänning, 1 kofta, 1par vinter stövlar och 1 par benvärmare, 2 leggins och 1par raggisar :)) Så hon fick lite mer med sig i kassarna som JAG fick gå runt o bära på som jag var någon packåsna :P

"Och NEJ ni tjejer & kvinnor som läser min blogg, Ja ska inte vara er personliga packåsna :P"

Vi åt dessutom på på pizzerian.. Först beställde de vi och väntade, Sen efter ett tag så tänkte jag att det tog allt för lång tid för 2 pizzor, Det bevisa sig att det va någon "ny" bakom kassan som "GLÖMDE" pizzorna så vi fick vänta ännu längre tid på våran mat.. Sen när vi allt fick pizzorna så blev vi chockade :((

Bevisade sig att pizzorna va färdiga bottnar bl.a. Rök skinka istället för pizzaskinka, dom va ju inte äckliga men det är inget ställe jag kommer äta pizza på igen.. AVSTÅ att äta där.. 70kr för en egen hemlagad panpizza e vad ni får..

Men men nu är vi hemma igen, Madde gör rensning i garderoben "Var fan på tiden!" Jag själv sitter här och spelar poker turnering samt bloggar ju ;) Sen blir det mys framför tv i SÄNGEN ;)) och filmen "The boat that rocked" Tips e att se den ni som inte har sett den..

Bilder kommer upp senare... Hej så länge! Ha en skön kväll ensamma eller tillsammans ;)








Den snygga mössan ;) Pusssss på´re

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jag har märkt det att man inte kan se när inlägget är satt. Det vill säga att det inte finns något datum eller tid. hm? Martin!!

Ses sen. Kram

2009-09-29 @ 09:11:37
URL: http://andreapersson.blogg.se/
Postat av: Modde

Klart man kan :P Tiden för inlägget står på samma ställe där du/folk klickar för att kunna kommentera :)) som t.ex



"Skrivet 2009-09-28 - Klockan 19:19:46

Kategori: Allmänt!

Kommentarer: Kommentarer (1)"



Hehe!

2009-09-29 @ 11:46:52
URL: http://moddes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0