Epic fail!

Epic fail!
Alltså e det möjligt?

Detta är en sån dag där ja har ont i huvet är trött som bara den! Jag har sovit stor del av denna dagen, Kom hem ca: 04 imorse från jobbet och däckade direkt!! Sen vaknade jag inte fr.o.m 12 tiden igen o gjorde lite sysslor hemma sen somna jag om igen till frugan kom hem med 3st jätte vackra rosor --',@ till mig  :)) Men var själva epic failen ligger var nu på bussen på väg till jobbet!! *smått pinsamt* Ja däckar på bussen med och vaknar på gustav adolfs torg vilket är 3 busshållplatser för långt då ja ska kliva av på triangeln *wiiie* Brottom som fan till jobb elle? Nää inte alls haha!

så nu sitter ja på jobb och ska jobba till 0600 imorrn bitti :(
Ha de fett alla!

!peAce!
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0