Historien bakom mitt smeknamn!

Historien bakom mitt smeknamn!

Jag har fått förfrågan varför jag heter/kallas  Modde/Moddis!

Det var så här att en dag på jobbet så kom det in ett gäng killar som satt och lirade Counter-strike, Dom matade, skrek, whina som F*N Så jag gick ditt i nyfikenhet, visade sig att dom spelade match (pcw).

Sen kom vi in i disskutionen om jag lirar Cs1.6 (Counter-strike v1.6) och jag berättade att jag har en bakgrund i detta spel.
Så grabbarna ville utmana. Först sade jag NEJ men dom vägrade ge upp! Så ja satt mig ner  och spelade några rundor. Och här börjar det.. Dom frågade om jag nickade Moddis på riktigt. (Nej vart svaret!) Varför jag hette Moddis var p.g.a att jag inte visste vad jag skulle nicka där inne för ja inte ville realnicka mitt/mina gamla nick då jag  total ägde pojkarna. Så jag av någon stanns bara kom tänka på min sambos email adress och där har ni svaret!! Hennes mail är  "moddis"_*******@hotmail.com. Så jag bara skrev in Moddis sen har jag blivit kallad detta nickname sedan dess då jag fortsatte att nicka detta i dem flesta spel.

Men men sov gott alla! Modde over and out!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0