Jobb, jobb och ännu mer jobb!

Jobb, jobb och ännu mer jobb!

Shiet! så sjukt trötter jag är!! Sitter på jobb nu och gör inte ett skit känns det som! Lite Coldplay i högtalarna och bloggar :P

Idag jobbar jag 18oo-o2oo Sen öppnar jag igen 1ooo-18oo. Funderar på att stanna över här inatt och sova här eller cykla hem till bunkeflostrand i ett par timmar sen cykla hit igen :( "Besluts ångest"

Förkyld som är så tröttar det ner en och man orkar inte vara den vanliga öppna och sjukt trevliga anställde utan man är trött, hängig och osocial :P

ÄLSKAR DIG MADELEINE

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0