Kalas igår :) & förkylder idag :(

Kalas igår :) & förkylder idag :(
Igår 30/8 va det en spännande dag då Alexander fyllde hela 1år gammal :)
Dagen började med mat av sorten TACO! Sen blev det paketöppning så temat för alexs dag var tydligen bilar! Han fick en bil räzerbana av Mig & Faster, Sen fick han en permobil av Mamma&Pappa & så fick han lantgård av resten av släkten :P

Sen blev det tårta & kakor, En jätte fin tårta på Alex, men dock såg det ut som bagaren hade lagt på 5kilo bara i ansiktet på stackarn ;) Det utbröts en massa skratt från alla håll.. Dagen avrundades sakta men kort, Alex blev så trött att han lutade huvet mot Tony´s hand & nästan somnade :P Sen va de dax att röra sig:. Så jag & fästmö åkte hemmåt, Jag däckade i bilen vilket jag fick bevis på senare på kvällen då fruntimmen hade tatt bild på mig när ja sov :P

Allt väl hemma så började natten bli sen och det var nästan dax att sova..! Så lite "myspys utan ringar" vart ju helt toppen ;)

Sen idag när man vaknar så har man täppa i näsan, hals-bränna irriterande jäfla huvudvärk :(( Och så ska man jobba senare!! dock så skall jag in om ROLEX affären och förkorta armbandet på min ärvda klocka från morfar. Det är en Omega Seamaster från 1959 i 18K guld. Ett riktigt klipp ;))

nee hörni nu ska denna kille göra sig iordning för jobbet snart..!


Modde|XOXO|
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0