Kärlek!

Kärlek!
Efter en lång långt nattpass på jobbet så var denna man "RIKTIGT" utslagen i sängen när frugan kom hem häromdagen! Hon väcker en med att pilla/peta en i örat medan man sover och frågar "kan du ta en vas?" Det visa sig att frun min hade köpt blommor till mig :) Rörd som jag blev & samtidigt chockad så blev ja så glad! (JAG ÄLSKAR DIG) Som alla vet att 3 röds rosor betyder :)

L♥VE! L♥VE! L♥VE! L♥VE!   
Fick en fin fin överraskning av frugan!
L♥VE! L♥VE! L♥VE! L♥VE!
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0