Dag 3 och fortfarande huvudvärk..

Dag 3 och fortfarande huvudvärk..


Tror jag har käkat 4st olika preparat mot huvudvärk o de bara kommer o går hela tiden, De va lugnt tills jag va på mobilia och skulle möta upp frugan för vi skulle fika & hyra film.. Då står jag och väntar vid "handikapps parkeringen" vid den plats av 2 som fortfarande var lediga.. Men då kommer det en kille i ung ålder och bara parkerar på den ena platsen, Ja frågar honom först schysst om han hade parkerings tillstånd för denna plats, Då utbröt han sig negativt tillbaka "Va fan har du med det och göra?" Och ja sa bara att dom är till för folk med funktionshinder och värsta aggresiva orden bröts ut! Den jävla f*ttan, fy fan va ja bara ville ge han på truten! Snacka om att inte acceptera eller visa hänsyn till andra. Men vad ja ville komma till var att så fort spänningen va uppe o blodet började pumpa snabbare i kroppen så börja huvudvärken också pumpa sig fram..
Nu förstår ja varför läkaren sa att ja inte får anstränga mig för mycket :S Får ju fan huvudvärk för minsta lilla nu känns det som, Snacka om att leva i celibat nu *BULL LÄGE* men det är inte bara sex ja inte får lov att ha, eller lov o lov, men för min egen skull.. Får inte cykla, springa, lyfta jaa ni vet allt som kan få blodet att pumpa i hundra kilometer i timmen.

Men men ha en fortsatt trevlig dag alla, nu ska frugan ta datorn o betala räkningar m.m.. Checka in hennes jobb blogg BTW!

http://barnoungdomsassistans.blogspot.com
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0