Dag 4 & en liten förbättring..

Dag 4 & en liten förbättring..



I huvudet mitt, huvudvärken har dämpats lite grann iaf. Men jag kan inte göra det jag vill iallafall, bara för huvudvärken är nere till minimal så betyder det inte att chansen inte finns för det skall eskaleras om jag gör något, så lika bra stanna på samma nivå fortfarande..

Annars något annat kul idag?

Jadå för FAN!! Såg precis en film inte många vet att den finns.. Orginalet från 1977 till Quentin Tarantinos storslagna film Inglorious Bastards! Med en viss Göteborgare i huvudrollen. "Bo Svenson"

Jodå tro det eller ej! The Inglorious Bastards från 1977:.

I Filmen finns det fler välkända ansikten som man inte tänker på direkt, men "nästan" alla har en koppling med Tarantino idag som t.ex. Bo Svenson &  Fred williamsson båda två har varit med i Tarantino´s nuvarande filmer som "From Dusk till Dawn fr. 1996, Kill Bill vol.2 & Den nya Inglorious Bastards"

Bo Svenson är tydligen Quentin´s favorit skådis :))
Tips är att titta på orginal filmen *asg* Fett grym e den!!!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Nettan

Hoppas du blir bättre snart, krya på dig kram

2009-10-26 @ 19:25:31
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0