Ehm jaa!! Då har de hänt något.

Ehm jaa!! Då har de hänt något.

Igår efter jobb så var ja på besök hos akutmottagning, (Och jag som inte skulle jobba fick hoppa in istället för Michel vars bror som låg inne på sjukhus) Men iallafall.



Varför var jag där? Jo så här är det, efter ett par enstaka gånger har jag fått ett "typiskt" migrän anfall efter en viss akt, en kraftig sådan dessutom, (inte haft migrän anfall på 7år vill jag tillägga) plus att en gång tappa jag både balans & synförmågan så jag snubbla rätt in i väggen här hemma. Så i förrgår fick jag detta då igen (inte lika allvarlig som sist) men ändå där nånstanns, Huvudvärken stannade hela natten och dagen, senare mot kvällen så blev jag så illamående, huvudvärk, yrsel, slö och spänd i kroppen. Inte direkt något vidare tillstånd att jobba i. Men det blev ett samtal till 1177.se om rådgivning, Efter bara nån minut så sa telefonisten att jag skulle söka mig till närmsta akutmottagning, vilket jag gjorde efter jobb. Allt väl på Akuten så satt jag där i 2h och pratade med en sjuksköterska om allt och vilka symptomer jag hade m.m. Sen skicka dom hem mig och gav mig någon tablett jag inte minns namnet på MEN i "HELVETE" va stark den va :P Däcka nästan i taxin på vägen hem "haha!" Men iallafall imorse ringde VC (Vårdcentralen) och sa att dom hör av sig igen på Måndag och vi skulle gå vidare med detta, Vilket menas att jag skall in på trevliga tester och mög. Så under tiden fick jag inte ha sex eller några andra ansträngande aktiviteter som tunga lyft osv osv. Men bättre va på säkra sidan än den andre. Förhoppningsvis är det inget allvarligt i ovanliga fall så kunde det leda till otrevligheter, men de händer fan inte mig "Im to FUCKING strong for that shiet!" Så nu stannar jag hemma i 2 dagar.

Men jag lovar er att uppdatera vidare angående detta. Så Fortsättning följer....


Nu något annat, helt annat!! Igår va det ju Sverige premiär för något jag ÄLSKAR, en sak som e lite ovanlig för mig men just detta fungerar alldeles utmärkt :) "Dan Brown -  Den förlorade symbolen" Alla hans böcker är ju otroligt gryma, Älskar läsa hans romaner och nog dom ända också jag någonsin har fastnat för. Så nu blir 614sidor att läsa :)) 179kr på bokia - Hansakompaniet.

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Petra

Hoppas att du mår bättre...

Ta hand om dig

2009-10-23 @ 10:31:29
URL: http://inspirebypetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0