En fin fin underbar överraskning...

En fin fin underbar överraskning...

Igår var en bra dag :)) Blev så lycklig sent på kvällen då frugan överraska mig en eller bokstavligen flera prylar.

Började dagen med självfallet jobb 10.00, Och jag jobbade kvällen innan med dessutom så var lite trött & hängig på jobbet och huvudvärken var borta för ett tag men kom tillbaka senare mot eftermiddagen/kvällen. Men vilketfall som.. Jobbade jag från 10.00 till 18.00, Frugan va på jobb och skulle hämta upp mig runt 19.30 tiden men kom 20.00 cirkus!! När jag allt väl blev upphämtad så träffa jag en väldigt vacker och trött fru :)) Satt och snacka om att vi behövde handla men hon klagade på att hon var så otroligt kissignödig :P Så ja förslog att släppa av mig vid ICA bunkeflo, Men de blev en snabbis in om o handla de mest nödvändiga.. Under tiden på väg till ICA avslöja hon att hon hade köpt en sak till mig, en överraskning :) Hon tycker jag skämmer bort henne så mycket så de var hennes tur nu :P

Allt väl hemma så va de Grey´s anatomy på Tv och en viss Madde fast klistrad framför denna serie :P
Sen va det dax att låta våran egna prinsessa komma ut och kissa.. Allt väl tillbaka inomhus så ska ja gå o strippa för säng dax.. Jo då ligger det något på sängen! Fint upplagt En mycket mycket söt nalle med budskapet "I love you, very very very much! xxx ♥" och en jätte fin tavla i 15x15cm fyrkant med ett motiv av ett ♥Hjärta♥ och sist men inte minst ett kuvert med samma nalle på bilden på brevet och en text skriven direkt från Madde´s hjärta i ett budskap till mig.

För alltid Min.
För alltid Din.
För alltid vår.
Älskar dig Martin, Du är
mitt allt & lite till ♥
Kyssar din flicka Madde

Ett citat som kommer från en filmen "Sex & the city - The Movie" men har en stor betydelse till oss också har vi insett.. Få ord men ett stort inflytande i vårat liv ihopa. Här kommer lite bilder med så ni får avgöra själva ;)




Vill också tillägga ett par ord till dig ÄLSKLING..

Ever Thine ♥
Ever Mine ♥
Ever Ours♥

That day we deside to get married, that day we both is making a promise, A promise that will never bee broken. Not now, not ever, even if death is upon us it will never broken the line between us!

Ars amandi Ex Amino, Quo fas et gloria ducunt, hinc robur et securitas.
Es spirictus sancte!

Älskar dig mitt ♥

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hon är ju för underbar :)

Så fint!!

2009-10-29 @ 13:05:24
URL: http://raddalarmaslack.blogg.se/
Postat av: Andrea

Kärlek är det finaste som finns och Din Madde förstår det mycket väl. Hon är underbar! Ta vara på varje stund!

=D

2009-10-30 @ 07:21:18
URL: http://andreapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0