Fredagens utgång! Säger bara *OMG*

Fredagens utgång! Säger bara *OMG*

Jaa denna helt FANTASTISKA kväll var något av det bästa jag har varit med om på länge länge. Sibylla timmen var de "top of the line"

Kvällen började med Carib "Krëol" på möllan med lite Mojito & Red Stripes (öl) Massa chattande och mycket skratt.. Men skratt var det sista vi skulle få se, känna & höra denna kväll. Några minuter där ifrån efter vi gick vidare så blev det ett stopp på Sibylla, Vilket två andra personer nog vill glömma. Allt väl inne på Sibylla så började vi driva & hålla på med tjejerna "men på ett bra sätt inte elakt" Men dom fick sin lilla hämnd tillbaka. Helt plötsligt från ingen stanns frågar en av dom om vi ville testa/smaka på något starkt! 3st gentlemen tog utmaningen, Kom gjorde hon med 3 pinnar doppade i en röd röra av något slag. Vi luktade och frågade "HUR STARKT ÄR DETTA?" Tjejer bara flina tillbaka, Sen på 3 så tog vi dom. 5 första sekunderna hände det inget. Men på den 6:e så försvann både Chrille & Kerim(ina) ut utanför med tårar lika stora som amazona floden & så mycket spottande så man kunde tro dom skulle SPY.. Jag själv klara mig ganska bra av det, fick nån tår men inget mer, istället skratta jag ihop med dom andra vännerna.. Det är bara CHECKA in video klippen här under.



Lyssna, se & NJUT!!!





********HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Ett minne för livet.. absolut!

Efter detta drama (30min senare) Så vänt de sig av uppför Bergsgatan i stora funderingar vart exakt vi skulle ta vägen.. Men Inkomst låg nära och bra.. Plus något MUPPAHUVE sa att det var "House" musik där ikväll, Så JA självfallet går vi in där.. 140kr inträde + 20kr garderob... Men allt väl inne o precis köpt en Öl i väntan på DJn som skulle uppträda så stod vi alla i stor förväntan.. *Haha* kvällens största misstag detta.. House musik???????????????? Jag vet inte vad jag vill kalla detta, men typ något slag av Nintendo 64bit med blandad från urdålig funk och dålig fantasi......

Lyssna och se.. NOTERA folket & DJn!!!!!!!!!!! YiiiiiHaaaaaaaaa vilken stämning HELLYEAH!!!

Jaaa!! Förstår ni??? Sen hör ni mig där full & flyyy förbannad att jag precis lagt ut samma summa till 3st öl för endast inträdet här..

Men kvällen slutade inte här iaf som TUR var..

BABEL nästa.. Och Babel var ta mig fan räddningen, där va det ÄKTA House music, Allt väl inne på Babel så blev det Jeagermeister shots, öl, vodka redbull/Burn, Rom&Cola jaaa en jävla massa sprit iallafall haha!!!!!!

Ett litet foto kollage från hela kvällen kommer här UNDER med.. Vill främst tacka alla mina vänner som var med denna kväll, Vi alla tillsammans gjorde den till "A night to remember" Love you all..

.::Martin (Modde) - Kerim(ina) - Chrillae - Sebbe - Musa - Ninjo - Jelena - Basse - Cissi - Mr.BeCool - Martin::.


  
  
  
  
 
Deepthroat Kerimina!

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Jelena

Det var en underbar kväll Modde!! Tack själv, jag hade sjukt roligt med er alla!!!

2009-10-04 @ 12:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0