Min käraste!!!

Min käraste!!!



Madeleine Månsson som hon heter, Min käraste!!!

Född: 19850430-xxxx
Civilstatus: Fästmö till Martin Lund (Mig då!)
Blivande: Socionom
Bokförd: Annestad, Bunkeflostrand (Malmö)



Vi träffades för första gången den 31 Maj 2008 på mitt gamla gamla jobb ute på vischan! Där hon bestämmde sig att ta mitt nummer "Vilket var tur"


 
Vi förlovade oss den 22:e December (Inofficiellt) och den 24:e December "Julen" (Officiellt)
Varför vi förlovade oss den 22:e var efter ett riktigt gräl hemma, Sen blev det känslor så stora att jag bara kände att det var den rätta tiden inne vilket fall som.. Så jag gick ner på knä bakom henne och ställde frågan om hon ville gifta sig med mig, Hon sa ju självfallet (JA!) Jul dagen firade vi hemmos Madde´s bror (Göran) där hela feta släkten hade samlats, innan vi kom dit så hade vi tagit av oss ringarna då vi inte hade berättat något för nån annan. Men när stunden va inne efter julklapps utdelningen så bad vi om allas uppmärksamhet och avslöjade vår sak :)) Folk blev glada & rörda :)


   
Madde pluggar till Socionom på malmö högskola och har 1,5 år kvar. Sen jobbar hon på FIFH som Ansvarig ledare inom projektet AKTIVA TJEJER! Sen sidan om det så jobbar hon inom BUA (Barn & Ungdomsassistans) Som bloggare & infomartör.. Sen på fritiden så spelar hon i handbolls laget H43 Wheelers i Lund.
 
Projeketet "Öppna Dörrar" inom Friskis och Svettis jagar oxå efter min fruga. "Öppna dörrar" ska tillsammans med ett annat projekt "Alla möter alla" göra ett samarbete. Det handlar om att integrera människor, med eller utan funktionsnedsättning. Där vill de ha henne som tränare för en grupp som alltså är till för alla! På dessa pass kommer det då att finnas en sittande och en stående tränare.
 
Så denna kvinna har mycket att göra om dagarna.. Denna kvinna har värkligen vänt mig upp&ner, Fått mig att må bra, se livet från ett annat perspektiv, Hon inspirerar värkligen en till mycket här i livet.. Idag har vi varit tillsammans i 1år & 4mån och längre ska det / kommer det hålla utan tvekan :))

Jag kommer ALLTID finnas här & där för denna kvinna & stötta henne till slutspetsens ände.

Så här har ni fått en liten inblick vem man är tillsammans, förlovad och blivande gift med ;)

♥♥♥ Jag älskar henne över hela mitt hjärta ♥♥♥

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frugan

Grattis på 1 årsdagen och 4 måndadersdagen! Gud, känns som längre ju :)

Tack för alla fina ord du skriver/säger gubben min. Det värmer mer än du tror! Älskar dig! Kyssis

2009-10-02 @ 13:26:41
URL: http://barnoungdomsassistans.blogspot.com
Postat av: Nettan

Grattis till er är så glad över att du har funnit kvinnan i ditt liv Martin. Massor av kramar från vännen din

2009-10-02 @ 21:36:02
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0