Nyvaken & amnesia?

Nyvaken & amnesia?


Ja då har man precis varit ute med våran lilla älskling Princess, Men det är något konstigt i luften.. Jag minns knappt något från igår efter ett intagande av en viss "Oriptan 50mg" Ja minns att jag o frugan va & synda igår på McDonalds.. (Då tog ja tabletten som var ny inköpt från apoteket) Allt väl hemma så gick vi ut med henne på kvällen.. Allt väl hemma "inomhus" igen så började kroppen bli konstig.. Dåsighet, trötthet, yrsel, myrkrypningar, värmekänsla & nackstelhet.. Yr som jag var kollade ja upp bipacksedeln, Men sen säger min hjärna "PUFF" fr.o.m där minns jag inget :(( minns inte när ja somnade, tydligen hade ja missade samtal från jobbet och jag hade ringt upp t.o.m "Hallååå" vart fan e de minnet?? *sjuuuuuuuukt*

Nu allt väl uppe så känner jag mig mycket mycket bättre.. Ingen huvudvärk "än så länge!"

Då denna tablett krymper ens blodkärl för att minska på trycket i kroppen, Mitt problem va ju blodtrycket upp i hjärnan.. snacka om den gjorde effekt!!

Jag vill samtidigt TACKA ALLA som visar sin omtanke för en.. Speciellt den som står mig närmast Madeleine.
♥♥ Min älskade fästmö ♥♥

 ♥ever thine♥
 ♥ever mine♥
♥♥ever ours♥♥
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: frugan

Jag älskar dig med min älskling!

2009-10-27 @ 22:53:54
URL: http://barnoungdomsassistans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0