TJENA TJENA TJENA!!!

TJENA TJENA TJENA!!!

Im back for buisness ;)

Neee men, SORRY alla mina goda läsare att jag har varit offline så länge, Men tappade lusten där ett tag sen har de inte hänt något särskilt vad ja kan komma på.. Men nu kände jag att mitt ansvar var att uppdatera igen och fortsätta med det ;)

Vad har hänt under tiden då?????

Joo igår va de lite läge för myspys framför tv:n med godis & mys, Vi hyrde Johan Falk trio och lita andra mys filmer & samt wolvorine ;)
Först blev det Johan Falk "Vapenbröder" innan maten blev av. Men när maten skulle fram så va de att börja, Rätten blev svärmors kasslergryta (njum njum njum) Så gott var det iaf ;) Sen efter maten så blev det en till Johan Falk film "National target". Dessa thrillers va grymt bra och det finns 3 till i serien :))

Men sen va de min tur att vara lite social med my man Mike, Så frugan & jag gick ut me våran prinsessa sen väl ute så blev de farväl och riddarn gick iväg mot bussen efter ett antal kyssar till sin drottning :P

Men annars så har det sett ut såhär..

#Jobb, jobb & jobb!!

#
Frugan har haft TENTA plugg så den sociala biten har ju inte varit som lägst men nu jävlar kommer den tillbaka då hon skrev tentan igår och nu väntar vi intensivt i 3 veckor på "prov"svaren.

#Snart börjar allvaret i gröna kläder igen då säsongen kommer tillbaka till en MEN först ska ja byta Insats styrka från Sjöbo/Lund till Malmö enheten istället då jag bor här nu & den värkar faktiskt vara mer seriös "no commets"

nått annat roligt ja kan berätta?? Hmm nee inte va ja kan få fram på rak arm.. Joo att det är snart löning och resa upp till Ullared igen för att inskaffa årets julklappar :P

BTW.................

Ett SJUKT roligt film klipp ni MÅSTE bara se. Ha tålamod då videon laggar lite men ni kommer inte ångra er dessa 4min av ert liv hahahahaah.. Jag själv låg nästan i forster ställning eller rätta som som killen på videon

Watch&Learn, DO NOT DRINK TO MUCH! Och sen ge dig på att handla mer!!!!

Njuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut & Skratta!!!

 

 


EMBED-Drunkest Guy Ever Goes for More Beer - Watch more free videos
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: nettan

Hahah vilken kille, hur fan lyckas man med att bli så dragen? Jag är imponerad!!!

2009-10-18 @ 10:53:17
URL: http://ogonblickmednettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0