Barnpassning :)

Barnpassning :)

Igår lördag så var jag & min käraste och passade Alex brorson till "Faster" Madde :) Vart helt underbart att få känna på att passa ett barn.. Känna den här lilla papzrollen! Första gången för mig också och det gick helt underbart bra! Och barn älskar mig fortfarande iaf, det fick jag ett TYDLIGT bevisat igår :) Mamma har iofs alltid sagt att jag kommer bli en helt fantatisk pappa ifrån mig..

Så idag! Just nu sitter man och jobbar som vanligt :P Sen blir de long night me vänner efter jobb *hihi*

Älskar er båda Madde & Alex fast jag inte är släkt med dig och bara faster gubbe ;)


                                                                            <3

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Andrea

Varför barn tycker om dig är för att du själv ser ut som en stor bebis =p hehe

Nä, men vissa människor har den där speciella saken som gör att barn lugnar ner sig och trivs i situationen.

Tror att Ni kommer bli en underbar familj framöver. Kram

2009-09-14 @ 08:43:20
URL: http://andreapersson.blogg.se/
Postat av: Frugan

Ja du var så duktig så. Du vet iallafall nu att du inte ska vända bort blicken när en sprallig unge befinner sig i soffan ;)

Snart så kommer våra fem småttingar oxå!!! Längtar!

Kyssis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0