♥♥♥Du Madeleine.M♥♥♥

♥♥♥Du Madeleine.M♥♥♥

Du
Du fångade mig,
du tog mig i din famn.
Du tände en gnista inom mig,
den flammade upp tack vare dig.
Jag blev glad att du mig fann,
och vår kärlek den blev sann.
Att gå i dina fotsteg är det jag vill.
När jag faller vill jag falla in i dina... armar.
Du är vacker och ger mig mod!
Dina ord glänser i mina ögon.
Att älska dig gör mitt liv mjukt och behagligt.
Du lämnar spår i mitt hjärta.
Nu är du mitt allt,
och du har mig för evigt.

Jag vet att vi två kan gå tillsammans genom eld, stormar & krig ihopa,
Så länge vi håller ihop.

Jag söker sorgen i dig, men finner bara värme & glädje.
Jag söker hatet i dig, men finner bara frid & ro.
Jag söker kärleken i dig, men får tillbaka kyssar & kramar.
jag söker kemin i dig, men får tillbaka ett mycket bra sex.
Du ser älskling! Vi är gjorde förvarann.. Du är det där 6:e elementet.
♥ Luft
♥ Vatten
♥ Himmel
♥ Eld
♥ Jord
♥ Kärlek (Som är då, Du!)

♥♥♥Älskar dig över allt mellan Himmel & Jord♥♥♥
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Frugan

Älskar dig med gubben min! Du är mitt allt och lite till! Du är så gullig som skriver poesi på arbetstid..hihi. Love U! Kyssis

2009-09-20 @ 12:56:40
URL: http://barnoungdomsassistans.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0