Paintball Challange By Modde!

Paintball Challange By Modde!
Jaa igår så var Jag, Marc, Vincent, Niklas, Mike, Jonas & Sia iväg och spelade Speedball (Paintball) på MPA- Malmö Paintball Arena.

Sjukt jävla kul är det alltså, olyckor händer hit o dit, Friendly fire hit o dit, speciellt från Mike. Som fick kvällens eloge "Flest FF skott" Men jag gjorde en riktigt snygg friendly fireMike dessutom, Låg ner vid så kallade snaken (Som ni ser på videon nedanför, hindret jag är på) låg där o sikta inåt på banan, helt plötsligt kom Mike mitt upp framför mig, av ren reflex så lassa jag iväg ett par kanske 5-7st rakt i arslet på honom haha! och det var Friendly fire då hahaha! Men det hände en massa annat kul också, liksom Sasha som är delägare av stället står och skall testa ena markören och lyckas skjuta Marc rätt på högra skuldran (bild bevis lägner ner! Bild nr.)

Svettiga och glada som vi var så vart vi sjukt nöjda med kvällens roligheter. Idag och imorrn lär folk har så ont i deras kroppar som man knappt kan tro på! Hihi jag undrar hur dom mår just nu :P Man har läst på deras facebook om träningsvärk & sveda :P

Speedballs kvällens éloger som delades ut var.

Michael Malm: Flest Friendly fires.
Jonas Hansson: Mest sönder skjutna personen.
Marc Magnoff: Snyggast volt.
Marc Magnoff: Snyggast hopp & Ending shoot.
Martin Lund: Flest Quad kills.
Vincent Magnoff: Flest dubbel kills.
Niklas Sandström: Bästa fuskare.

Lite bilder samt en video med mig in action som avslut på detta inlägget kommer här.

                   
 

Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Ha ha ha det ser roligt ut.

Tack för igår. Trötter det är jag det....

2010-08-25 @ 15:33:47
URL: http://misspetra.se
Postat av: Daniela

amen tjenis! bra blogg där ;)

2010-09-12 @ 22:44:49
URL: http://shoeheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0