Slutövning nov 11-14

Slutövning nov 11-14
Nu jävlar händer det.
v.45 smäller det i malmö då Hemvärnet samt dom mycket elite Nationella skyddsstyrkorna ska va ute och öva i 4 dagar runt i hela malmö allt från Limhamn till Hamnen bakom Centralen.
Jag har själv nyss fixat & trixat med min utrustning lite, göra den bekväm igen och rengjort alla magasin. Nu jävlar är jag stridsklar ;)
Bilder kommer upp senare efter hela övningen, Ska se till att det blir coola bilder ;)
bye bye ya'll
Följ min blogg med bloglovin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Martin Moddis Lund ? | Skapa en profillänk
Blogg listad på Bloggtoppen.se bloglovin Personligt bloggar Personligt
Möt nya vänner på Porrigt.se

Kategorier

Arkiv

Bloggvänner

Sök i bloggen

RSS 2.0